החברות מנרב ומגוריט זכו במכרז להקמה של 60 יח"ד לשכירות ארוכה בראשון לציון

במכרז של רשות מקרקעי ישראל ודירה להשכיר,  גברו החברות מנרב ומגוריט על פרשקובסקי, אשטרום, אביסרור ושמעון צרפתי. מדובר בפרויקט במתחם "קדמת ראשון" אשר כולל שני מבני מגורים בני 8 קומות ו – 60 יח"ד שישמשו להשכרה לטווח ארוך.

החברות מנרב ומגוריט משתפות פעולה בפעם השלישית בתחום וזוכות במכרז נוסף של רשות מקרקעי ישראל והחברה הממשלתית דירה להשכיר.

 

הפרויקט המדובר יבנה במתחם "קדמת ראשון" בין הרחובות צבי פרנק ופיק"א. הוא יכלול שני מבניי מגורים בני 8 קומות בהם 60 יח"ד,  המיועדות להשכרה לטווח ארוך.

 

התמורה אותה ישלמו החברות לרשות עומדת על 34 מיליון שקל.

 

הדמיה: א.סטודיו.

 

בדומה לפרויקטים אחרים של דירה להשכיר, גם פרויקט זה שווק במכרז במודל זהה, בו כל הדירות מושכרות לתקופה מינימלית של 20 שנה, בנוסף כ – 25% מהדירות מיודעות לזכאים של משרד השיכון בדומה לזכאות של מחיר למשתכן.

 

כמו כן הדירות בפרויקט יושכרו במחיר הנמוך בכ – 20% ממחיר השוק ובתום התקופה (20 שנה) רשאי היזם למכור את הדירות בשוק החופשי.

 

שר האוצר, משה כחלון: "אנו רואים כי היזמים המובילים בישראל בוחרים פעם אחר פעם להשתתף במכרזים לשכירות ארוכת טווח, דבר המעיד על הצורך הציבורי, האטרקטיביות והביקוש לפרויקטים אלו. הפרויקטים של דירה להשכיר, לצד "מחיר למשתכן" נותנים פתרון ארוך טווח, במחירים הוגנים למשפחות הצעירות בלב אזורי הביקוש".

 

מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי: "פתחנו את 2018 עם תכניות בנייה מאסיביות בשוהם וחיפה ועכשיו נוספה התכנית בראשון לציון. השתתפותם של מיטב היזמים במכרז בראשון לציון והעובדה שהצלחנו להגיע לתמורה משמעותית על הקרקע, מראה על הבעת אמון של היזמים בפרויקטים אלו של השכרה לטווח ארוך. בקרוב נפרסם מכרזים נוספים באזורי הביקוש דוגמת: אור יהודה, מודיעין ועוד.

 

מוטי עג'מי, מ"מ וסגן ראש העיר ראשון לציון: "הפרויקט בקדמת ראשון יאפשר למשפחות צעירות לגור בעיר מרכזית ומבוקשת כמו ראשון לציון, בדמי שכירות נמוכים ולתקופה ממושכת. אנו שמים דגש על נושא הדיור בעיר ובכוונתנו להמשיך בייצור מגוון פתרונות דיור בעיר".